|

Реферат:Маркетинг, нақш ва мақоми он дар идораи фирма

Тартибдиханда: ya.ru, google.com

Дохил кард: Алишер Фозилов

Санаи дохилгардида: 2017-12-15

Нақша:
Сарсухан

  1. Моҳияти маркетинг дар истилоҳи иқтисодц
  2. Намуди стратегияи маркетингӣ ва қисматкунӣ (сегментатсия)

   Хулоса

 

Сарсухан
Мафҳуми «маркетинг» ба ҳаёти иқтисодию иҷтимоии ҷомеаи мо дар солҳои наздик ворид шудааст. Маркетинг дар ҳаёти шахс нақши мухдм дорад. Инсон ҳар соату ҳар рӯз бо мағозаю бозор дар робита буда, ба сифати мол ва таркиби хизматрасонӣ сару кор дорад, ки ин ҳам як навъи машғулият бо маркетинг аст. Зиндагӣ ва фаъолияту рафтори инсон ҳамеша ба вазъи бозор мутобиқ мешавад. Бозии «мағоза»-и кӯдакон, аробакаши наврасон дар бозор, таҳсили пулакии чдвонон барои гирифтани ихтисос дар донишгохҳо, хариди падару модарон аз бозор, ҳамаи ин нишонаҳои маркетинанд.
Дар давраи гузариш ба системаи иқтисоди бозори, ки имрӯз дар Ҷумҳурии Точикисистон марҳилаи ташаккул ва рушди он мегузарад, тавачдӯҳ ба маркетинг рӯз аз рӯз меафзояд. Вазъи бозор ва муҳити он, ҳамзамон омилҳой объективие амсоли пастравии истеҳсолот ва инкишофи сусти фурӯши мол, тағйири арзиш дар ниёзмандӣ ва раф-тори харидор, авчи рақобат дар баъзе соҳаҳои истеҳсолот маҷбур месозанд, ки ширкатҳои ватанй чорабини ҳои маркетингиро дар вақти лозим ва бо сарфи маблағ ба роҳ монанд.

Барои гирифтани давоми реферат ба администратори сомона муроҷиат намоед! (Viber)(+992)985-400-800

Дидан карданд: 498

Рефератҳои нав:

Кори Курсӣ: Асъор танзим ва назорати он

Кори Курсӣ: Мафҳуми гумрук

Кори Курсӣ: Шакл ва асосҳои методологии менеҷмент

Кори Курсӣ: Шакл ва намудҳои батанзимоварии ҳуқуқии бизнес дар Ҷумҳурии Тоҷикистон

Кори Курсӣ: Масълаҳои барномасозии хатти

Коментари дохил карданд:

Каментарй дохил кард: bilol.abdulloev_@mail.ru
Санаи дохилгардида: 2015-11-02

Барои чи мавзуи Вазъи Демографии Точикистон нест

Коментарии худро дохил кунед!

Суммаи ин ададҳоро нависед: